''vrinneviskogen''

idag var det orientering i vrinneviskogen. jag och linda sprang på tid, 2 kilometer tror jag
på 1h och 20-30 min. bäst av alla tjejer i 7:an. sen vet jag inte vilken plats vi kom på får
reda på det i skolan någon gång tror jag? det var fruktansvärt varm att springa, först hitta vi
ameer och almir och sprang lite med dom, men dom var inte till någon hjälp, så då hitta vi
macke och rasse dom är bäst på kartor så vi gick i mål med dom.
när vi skulle hitta kontroll 8 så sa linda vad det luktar bajs? då såg vi bajset och det såg ut som
hästabajs och det var hästhovar oxå. men det lukta inte hästbajs. det lukta kolmården. det lukta
som det gör i savannen, hos kamelerna, men det går väll inga kameler här sa linda, kanske är det
kamelridnig här sa jag, och gud vad vi skratta. vilken humor asså. vi berätta det för becca och lollo
och dom skratta ihjäl sig :D haha. jag sluta vid 1 och va med linda hemma, blev bara än massa dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0