My news clothes!

Har precis varit ute och sprungit men innan dess så var jag i stallet och beta igen jag betade Tolli Carmen+ lite Mirat. Sen när jag kom hem så hade mamma varit och hämtat lite kläder till mej, Här kommer lite bilder.

  
3 par leggins 2 svarta+1 par blommiga.      En klänning/eller nått=)                                      En t-shirt

 Och mina efterlängtade converse, ville ha ett par röd elr vita med dom var slut. Men ska köpa ett par vanliga röda + har endå ett par vita hemma.

Får se om det blir nått inlägg imorrn för ska på stan med Lelle & om Linda ska med o sen blir det att sova borta.
 
                                                                           Pusssssssssss!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0