klapp, klapp...?

Har haft roligast med linda idag, vi körde ''världens (klapp, klapp) mest berömda (klapp, klapp)...? en rolig lek som ni kanske inte förstår, det var kul men det skulle ju ha varit lite roligare med fler som det var när vi körde det i skolan. Sen gick vi ner till skolgården och hade lite kul där körde typ hinderbanor på tidbara för att vi frös så mkt. Sen gick vi hem till mej för jag typ bara helt plötsligt började blöda, man vet ju inte när mina naglar börjar få lite uttbrot ibland, men sen körde jag macke och linda lite bass var väldigt roligt. Men nu är jag här och är inne på facebook som äe lite efterlängtat<3


Kommentarer
Postat av: linda

sv; Aa kanske, får se! <3

2010-05-08 @ 10:12:03
URL: http://lindafredriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0