9/5-10

Idag så har jag varit i stallet hela dagen åkte dit vid 07.15 och hade stallet till 13.00 men jag vile ju vara kavr längre så jag hjälpte till när Felicia hade stallet och vi hade as kul med emma och becka med vi hoppa från höloftet ner i halmen men sen när olivia skulle göra det så våga hon inte riktigt då sa vi hoppa eller gå ner för typ vi skulle snart ta bort halmen och hon typ fick panik sen vi bara hoppa, hoppa, hoppa! och sen hoppa mn hon typ hoppa för långt ut så hon fick as ont i foten hon skull åka till akuten men vi tror inte att det är bruten men hon hade as ont, kunde ju knapt gå när hon fick stöd och hoppade på ett ben, men iallafall sen så gömde sig becka i halmen som låg i stallet och hoppa upp och skrämde Linda ur vättet när hon kom, hon blev as rädd och sen körde vi vinken också=) sen borsta jag Tolli hon var as lerig sen hon var i hagen. Åkte hem vid 18.15

                                                                      Puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0