25/5-10

Nu sitter jag här i skolan, har lite fri lektion. Det är bara halva klassen här resten är på nån vildmarks nånting i söderköping=) lyxs för dom. Ska berätta lite om helgen, i  fredags var vi på borgsmo först hade vi B-språk sen så skulle vi få reda på min klass och mina mentorer. Jag fick bästa klassen Linnea, Linda och Miran kom i klassen, och några fler fråga om ni vill veta mera för orkar inte skriva. Och våran mentor blev Hans den bästa läraren och den nya spanska läraren men den vet jag inte vad det är för lärare, men vi åt där och fick glass o godis=) Sen hemma gick ja linnea o linda på stan vi handlade lite och köpte glass=) sen gick jag direkt till becka för jag o emma skulle sova däär! kull vare vi hade vatten krig. på kvällen var vi ute o vi halv 10 gick ett plan som var bara ett höghus högt och då kom mina tårar är as rädd för plan som är nära mej:( men skulle vilja se för dom sa att det var coolt. Men dagen efter så var vi lite hos mej vi sola och träna lite och hade det kul. Becka sov hos mej! Vi kolla lite på friidrott på IP och sola där samtidigt. Och i söndags var jag i stallet med Becka, Evelina och Tiffany vi körde brännboll med en anna tjej kom inte ihåg vad hon hette och sen körde vi vinken med Alice och den andra tjejen men då var inte Tiffany med. Min kusin fyllde 21 så då fira jag han o sen åkte jag tilbaka till stallet och jag Eve o becka var själva i stallet hoppa lite på hindrena det var kul men hann inte så mkt, och igår var jag i stallet och putte hängde med beta Pelle=) Jag tycte att han behövde komma ut lite x) Och idag så ska jag ha en Putte o Bonzo dag! Men Bonzo har ont i tassen så han haltarx(

                                                                      Puss på alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0