Hoppning + varmt = inte bra!

Idag var jag på tävlingen var sjukt varmt som jag säger varenda gång:y blev lite solbrännd på benen såg visst lite roligt ut xD  Syns ju inte så mkt på bilden:y



Tror jah fick nån bild där på norfarna på hoppningen vaa?


En på när Cosmo vägra med Emma! Busiga Cosmo.

Men sen efter stallet så åkte jag till hipa igen var så skönt att svalka sig lite i den varma dagen.
Och så blev jag ju enu mera brännd på himpa för låg oh sola lite där med.
Och imorrn blir det att åka till badhuset men klassen ska bli kul, hoppas de andra oxå kan stanna kvar där efter skolan! För det skaaa jaaaahaaaag tralalalalaaaaaaa!! men ite om jag blir själv minsan.
Man ska nog gå o lägga mej nu men ses imorrn

                                                              Puss o kram!!

                                                              
                                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0