Grönalund !!<3

Igår var ju klassen i Grönalund, vi hade allså fett nice det var sjukt kul! Jag gick upp vid kvart i 6 och gjorde i ordning mej sen skulle vi samlas i skolan kl 20 i 7 för bussen gick vid 7. I bussen satt jag med Linda och jag satt nära alla andra jag va med oxå. Men först åkte vi till cosmonova och kollade på en 3D film som handlade om kolisoner i cosmos, den var väldigt bra. Sen åkte vi till mc Donalds och så fick vi ett presenrkort på 60 kr som vi fick handla på jag köpte en plusmeny:D Sen efter det så gick vi in på efterlängtade grönalund, vi fick 70 kr i en mat/dryck kupong som vi fick handla mat för och jag åkte nästan alla karuseller i grönalund jag åkte den ganska nya insine den var sjukt kul och jag åkte uppskutet, extrem och bergodalbanorna. Hade en sjukt bra dag med dom finaste, tack för en bra dag!<3

                                                                   Pusssssssssssssssss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0