Tjej kväll med taco!

Igår lördag, så var jag först på stan med mamma,
cicci, erik och mina kusiner och deras mamma=) 
                                                      
    Och där köpte jag:

     
 
En bikini

En bh

Efter då jag kom hem från stan så va jag med lelle, lollo och linda vi gick först till willys och köpte tacos!
Sen gick vi hem till lelle och spelade kort och sedan lagade maten, super gott va det hade en jätte bra kväll med tjejerna. Om ni vill se bilder så finns det på linneas blogg www.linnealinndh.blogg.se
 
                                                               Hare bra!



Kommentarer
Postat av: =) linnea lindh

Riktigt sköjjigt va det <3333

2010-06-22 @ 11:57:34
URL: http://linnealinndh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0