Bästa norf

Hej nu ska jag bara berätta lite vad som har hänt under helgen i fredags
 var det en helt vanlig dag var lite seg efter jag hade varit sjuk men annars
 hade jae det bra va bara hemma och chilla framför tv lite och i lördags då kom
det roliga va på bästa norf som jag aldrig kommer lämmna från övernattningarna
för JAG vet att det blir lika roligt varenda dag men då så åkte jag dit först vi halv 11
 skulle hänga med på beckas teori sen åkte vi hem till henne för hon skulle packa
och äta lite sen åkte vi hem till mej då jag oxå skulle packa och äta. Sen messa My
lite med becka och fräga om vi skulle gå nu och då så skulle vi ju det så vi gick till henne med all den
packningen till Bästa NORF och vi hade brännboll och grillkväll grilla choritzo tog med mej 3 korvar men
 orka bara 2 st:) men sen så körde vi brännboll ocg femkamp och det var ju bara inte
lite roligt vi skulle doppa huvudet i vatten för att ta ett äpple sen skulle vi doppa huvudet
i mjöl och leta efter en godisbit, äckligt. men sen så gick vi alla in dit vi skulle sova och
packa up lite sen blev det väll att sova:)


Harebra!



inga bilder kommer tyvär för det går inte att lägga in med min damp mobil.


Kommentarer
Postat av: myolivia *

moa ?

kort minne eller ?

du åt lite mer än en halv korv bara XD

2010-04-25 @ 22:14:14
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: linnea lindh

Hoppas du hade kul, och vilken tur du har som fick åka till slut. <33



Älskar dig gumman <333

2010-04-28 @ 15:37:01
URL: http://linnealinndh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0