så himla skön, ja felicia och myy bästa humorn :)

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej.
tryck på knappen med höger hand.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej
tryck på knappen med vänster hand.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej.
tryck på knappen med höger fot.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej.
tryck på kanppen med vänster fot.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej.
tryck på knappen med tungan.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR nej.
tryck på knappen huvudet.

hej, ja heter Bengt jobbar på en knappfabrik
fru men inga barn endå frågar chefen mig:
bengt är du ledig? SVAR ja

Kommentarer
Postat av: felicia

sorry ! <33

2010-10-17 @ 21:01:08
URL: http://jambal.blogg.se/
Postat av: madde

aa de är ja o emma på bilden :)

2010-10-18 @ 20:34:32
URL: http://maddegoesbest.blogg.se/
Postat av: myyritzman ¤ - tävling pågår :)

hahahah ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0