Helgen!!<3

Hej nu så ska jag bara berätta lite som har hänt underhelgen i
    fredags så var jag lite med becka och vi städa hela minträdgård på baksidan
 och till o med altanen
 det vart så fiint, och i lördags så var jag i stallet hela dagenmed Älsklingen
 (Mamma Felicia<3)
 och så körde vi ju vink leken i stallet det var bara såunderbart kul och
så var ju Evelina och
Rebecka med. Men så hände något fruktansvärt ja skulle hämta en häst
 från hagen och då så
 fick jag en stöt i huvudet från stötstaketet och jag försvann i några sekunder
 för det kändes
som jag inte visste vart jag var, jag tänkte bara var jag härnyss det kände
 som jag hade vart
någon annan stans innan då sa Felicia att elen var på och jag bara jag
vet det, det var lite
läskigt. Men iallafall i Söndags så var jag med Felicia och Rebecka och vi
cyka bara runt lite
och gick några svängar med Bonzo pojken, sen vid 6 ungefär så åkte vi till
vilbergen för där bor
 Felicia och så hade vi lite kul där hemma.

                                               // Puss puss på er Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0