KRIS!

Idag i skolan så var KRIS hos oss
 (Kriminellas revarns i samhället)
 tror jag det heter
 men i allafall det var tre personer som
 berätta om sitt kriminella liv
som dom hade haft för nu är dom ju inte kriminella
 längre. Men det var
 intressant, men det som var värst var att vi fick
 sitta ca 2 timmar
i en träsoffa och jag vi väldigt ont i röven och
 i rygen kan man säga.
Men nu så väntar jag (med min nya fina klänning som jag ska ha på skolavslutningen)
 på becka att hon ska komma hem så att vi kan åka till stallet  
 men bilder från den käningen kanske kommer
 senare fördet går tyvär inte att lägga in bilder på den här
 dampdatorn.

    Puss =)


Kommentarer
Postat av: linnea lindh

KRIS betyde krimenellas revarns i sammhället<33

2010-04-15 @ 17:04:56
URL: http://linnealinndh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0