Dagen!

Hej alla!
 
 I morse så fick jag värsta näsblod och jag trode jag skulle få panik, det hände
lika dant i går kväll också och det tog ju aldrig slut häller, så jag var lite nervös på
lektionernaförjag trode att det skulle komma igen men men. I  morse kom Linda
och Sally till mig då vi gick upp
 till Borgsmo för att ha B-språk. Sen efter B-språket så gick vi ner till skolan och hade
utvärdering och så läste vi också (När jag hör din röst) läste jag. Men efter det vi 10
så gick vi ut på rast och spelade gooza eller hur det stavas, och vi hade as kul.
 När vi kom in från rasten så hade vi Historia och sen gick vi på promenad. Vid lunchen så åt vi potatisbullar det var gott. Sen på efter middan så hålde Linnea och Bella en lektion och då
 körde vi lite lekar det var jätte kul kan man säga.
Och vi sluta vid 12.50.


 Puss/kram


Kommentarer
Postat av: linnea lindh

slutade 12.50 lilla gumman <3333

2010-04-16 @ 15:14:09
URL: http://linnealinndh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0