you think i have a super duper smile, but you have wrong.. that was a super duper, duper smile♥


idag var jag stallvärd till 12.30, åkte hem efter
det och typ plugga lite och åt choklad, såklart
läsk till det :) sen åka tillbaka till stallet för
halv 4 började skrapjakten. jag gjorde
65 skarpor, och steffi gjorde 104 st fatta inte
hur hon orka? om ni inte vet så är skarpor dammet
som man ryktar bort med ryktborset+skrapa.
om vi fick över 80 skrapor så blev det pris 1
över 120 pris 2 och över 200 så blev det pris 3.
och så klart vi gjorde det till pris 3, vi är super
duper bra. priser var godis + en sak jag valde en
järn hovkrats :)


mina skrapor 65 st. alla syns inte.


steffis skrapor 104 st.


lite mera skrapor på ponny sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0