flera år senare...

Hejsan! nu känns det som att det var flera år sen jag var inne här
 jag har haft en massa och göra kompisar karusellerna och allt annat
 såå jag har tyvär inte hunnit jag som sa att jag skulle (försöka)
lägga in varje dag men så blev det ju inte men nu så ska jag
försöka igen. Men i allafall nu så ska jag berätta lite
av vad som har hänt under helgen:
I fredags så var jag först i skolan och det var en skön & bra dag
 den var ok sluta vid 12.50, och när vi  hade
 slutat så åkte jag Lelle,
 Linda och Lollo och möte först Emelie och sen möte vi Anando och
 Marcus och vid karusellerna så möte
vi Jakob, aa och där så åkte vi
 lite karuseler jag åkte Batman, virvellvinden
 och extrem fly (speciam)
 elr hur det stavas. Och vi hade lite kul och typ Anando vann en
Playboy kanin och så gav han den
 till Lelle och hassan gav typ en
hello kitty till linda;O Men sen sov linda hos mej på kvällen och vi
gick upp till söderleds kyrkan och
kolla på elden med familjen
 och kusinerna, väldigt kul sov hos
linda sen. Och lördagen så
åkte jag extrem fly igen med linda och sen kollade vi på
motrorcyklarna och bilarna och var lite där uppe med mamma
 sen gick vi hem och gick ut med
 Putte Toska och Bonzo<3
sen så gjorde vi inte så mkt åt mat sen sov linda hos mej
 kolla på körlslaget då moreaus
vann men ville att picasso
skulle vinna för jag villle hon skulle skänka en halv miljon
 till djur grejamojet! Men i Söndags så hjorde jag i ordning
 mej och sen åkte linda hem
(hon skulle på match) a och
 då åkte jag till min kusin och firade han för han fyldde
2 år (Oskar heter han) och
 vi fikade lite sen åkte jag till
 karusellerna och var där
 med Ida, Julia, Emma och
 Becka vi hade as kul åkte extrem fly igen ocg Becka
började gråta tyckte den var
 lite läskig kanske? Sen åkte
 vi Chock, virvellvinden och
 lustiga huset gratis för att vi
 är bäst. Och hade lite kul igen men
orkar inte berätta mer om vad vi gjorde.

lite fucking text:Y

inga bilder som vanligt trasig kamera!:(

          Hare bra allihop kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0