hejsan sa alla mår ni bra?

Hejsan!
Idag så har det vart en bra dag det var vart ett tag sen jag la
 ut ett inlägg men fösköker att lägga ut varje dag nu.
Men iallafall i jag skriver upp lite nu hur dagen har varit:
Nationella engelska prov för mej och några fler för vi
 klara det inte i femman.
Läsa
Historia
Rast: kul kul vare men lelle, bella & linda<3
Ma/Eng
Lunch:
Brockoli & morotssoppa äkligt.
Rast bästa men tjejerna körde gooza bara vi.
Nutidskryss
80 frågor men bella och pamela.
det var ju typ dagen men nu så tränar jag lite på
tyskan och ska snart till stallet och ha stall & borstimme.
och så träffar jag Mami & Papo<3

   Harebra!


kom på vad låten heter som jag tänker på kommer själv inte på den.
















exakt inligt planen,
...
mer eller mindre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0