Jag tror jag börjar bli sjuk?


Idag har det varit en väldigt bra dag förutom att jag börjar få
ont i halsen:'( Men i skolan så har det vart en vanlig tisdag lite B-språk på borgsmo
 och sen hade vi lite historia, och sen blev det rast då jag och Linda var inne och fixa lite tills
på fredag då vi ska hålla en lektion.. Aa men efter rasten så hade vi ma/eng TRÅKIT men iallafall
 efter lunchen så hade vi Idrott och då kom några som spela fotboll till oss och så hade vi
värsta uppvärminingen men igentligen var det inte så jobbigt det som var mest jobbigt
det var att det var så varmt och då blev det jobbigare.
Och jag tror jag börjar bli sjuk?
 
Det var allt den här gången,  puss på alla<3











* Att alla mina vänner är underbara.

* Att värdens bästa häst finns...

* Att det snart är lördag.








* Att jag börjar bli sjuk.

* Att jag kanske inte blir frisk tills på lördag.

* Inget spec...

         















Kommentarer
Postat av: linnea lindh

Tråkigt att du är sjuk gumman<333 Saknar dig:P

// Linnéa & Lowisa

2010-04-21 @ 18:26:36
URL: http://linnealinndh.blogg.se/
Postat av: evelina

synd inte okejj att bil sjuk bra at du kund vara med på övernattningen :D!

2010-04-25 @ 19:46:27
URL: http://evelinarundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0